torsdag 16 april 2009

Det bara kryllar av cyber crops!!!

Hejsan hoppsan, ja det var ett tag sen... får väl skylla på påskfirande å bråda tider på jobbet... hehe
Men nu har jag fått tummen ur å lite tid över så jag ska lägga in mina senaste skapelser...


Ett av mina nyårslöften var att vara med i fler cc, cybercrops, men nu känns det som om jag får bita mig lite i läppen... Stellas hade en jätteskoj, winterfun, som tog slut i slutet av mars så där fick jag till en del bidrag - ingen vinst dock men roliga utmaningar! Sedan kom Magdas å annonserade en scrapfeber å där bara måste jag ju vara med, beställde paket som är fyllt med godsaker, men då är det inskolning på dagis å annat som måste fixas å påsk å släktingar å pollenallergi.... oj oj oj vilket gnäll!


Hittade så att Inkywings skulle ha påskcrop med deadline på söndag 19:e och där bara måste jag ju också vara med...skoj skoj.... Å så idag, nådastöten, MiMas har också en crop, nu i helgen! Jag måste erkänna att jag reggade mig i forumet å jag kommer att kolla in utmaningarna i morgon fast jag egentligen inte hinner, men det är så kul med CC!!!



Här kommer i allafall 2 bidrag från Stellas tävlingen...




Här är en lift, orginalet finns nog kvar hos Stellas för den som vill titta, jag följde orginalet ganska troget å här har jag doodlat för första gången på fri hand, har använt mall förut - är en liten fegis, hi hi...





Ville få med Mitt lilla barn, dikten av Barbro Lindgren som Jojje Wadenius satte toner till på 70talet, den är så jättefin, men den fick liksom inte plats, så jag satte gångjärn på fotomattan å satte dikten bakom... materialet är i stort sett ur det kitet som vi skulle använda till cc:n...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar