fredag 27 mars 2009

lite blandat på sonen



Det här är en av mina favorit LO, motivet är sonen taget med mobilkameran när vi var ute på vårpromenad förra året och en bil på håll fångade hans uppmärksamhet...
LO är gjord till Inkywings höstcrop 2008 och utmaningen var att använda stämplar på LO, något som jag innan dess har haft lite svårt för...
Det är det som är så bra med crops för man blir liksom tvingad att utveckla sig och testa på nya saker.


Den här gjorde jag till Svenska scrapbookings midsommarcrop 2008, och det var en tävling där deltagarna fick rösta på det bidrag de gillade mest, och denna fick några röster, jag vann inte men det var kul att andra gillade den... Första gången jag scrappar enbart i blått, trots att jag har en grabb!
Knäppte en helt underbar bildserie på lilleman när han precis lärt sig krypa och gav sig ut på upptäcktsfärd hemma, i hallen har vi eluttag och telefonjack i lagom pillhöjd och det tyckte han var såå spännande... tills mamma bakom kameran sa; aj aj aj; och då lyckades jag fånga den underbara minen.... änglavingarna är stämplar från Magnolia och de bara passade in helt perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar