måndag 23 mars 2009

de allra första

Här är några av de allra första LOs jag gjorde, och de finns i syrrans album...






Detta är en LO med mig å syrran å visst ser hon ut som en riktig bebis! hi hi...

En explosion i rosa, med blommor å krusiduller...











Till den här LO hittade jag Star Wars typsnitt till word som jag laddade ned och skrev ut spegelvänd och sedan skar ut i svart cardstock, pyssligt men det blev toppen bra!













Är det nåt jag älskar så är det swirls! Å detta pappret är såå härligt swirligt, jag ritade dit några extra runt fotot med sakura vit gelroller.









Den här LOn betyder mycket för mig, mest för fotonas skull, det är första gången som moster håller i sonen och det blev en sån fin bildserie...
Bokstäverna i oster osv... är vellum som jag färgat in med stämpeldyna fluid chalk creamy brown...

2 kommentarer:

  1. Hej Yrla
    Vad kul att du har fått en blogg - nu kan man ju se allt fint du gör!

    Kram Tette
    Magdas DT och Ögonblicksbilder

    SvaraRadera
  2. Hej, och grattis till den officiella bloggen :D Så spännande!!
    Och WOW, du kan hantera dessa swirlar!!! Så läckra alster!

    Kramen!!

    SvaraRadera