torsdag 16 april 2009

Monokrom LO till Inkywings påskcrop



Utmaningen här var att scrappa monokromt, alltså använda endast nyanser av en och samma färg. Den här bilden på lilleman har jag velat scrappa en tid, men haft problem att hitta rätt papper pga den gosröda kudden. Men nu... rött är ingen färg som jag brukar scrappa i, men det gick ganska lätt ändå!
Enda regeln var att det ska finnas med en stämpel från Inkywings, och där har jag använt 100 % bus, som nog är liiite svår att se här på bilden - texten lyder: 100% Bus eller mammas lilla ängel?
Änglavingarna är en stämpel från Magnolia som jag använt förut, (se LO aj aj aj 27 mars) denna gången har jag duttat med rött glitterlim på vingarna...
Overlayen är från Fancy Pants och jag klippte sönder den för en annan LO, men ångrade mig sen, å sparade den i förrådet - och nu var den bara som gjord för denna LO... så konstigt det kan vara, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar