tisdag 19 oktober 2010

Mitt egna pysselrum

När vi renoverade vinden och byggde nya sovrum till hela lilla familjen så blev vårt gamla sovrum ledigt, mitt emot barnens lekrum - perfekt rycka in avstånd när det börjar gå för vilt till därinne...

Det är inte helt klart än, lite mer förvaringsaskar ska inhandlas och en större lådhurts under skrivbordet... men här kommer lite bilder på hur det ser ut just nu, och på en välstädad dag :)




Mitt skrivbord, framför fönstret med fin utsikt ner över träden och viken... datahurts från ikea perfekt för skärmaskinen och mappar... har också skruvat fast en toarullehållare under skrivbordet, torkpapper för rengöring av stämplar eller bara för snoriga näsor finns lätt på plats!


Cd förvaring av clearstamps - smidigt och billig förvaringslösning...
Underbara hyllan som jag fått från syster ysters flickrum! Den rymmer hur mycket som helst... i tidskriftssamlare från Panduro som är anpassade för 30 x 30 papper har jag hela pappersförrådet, miss av Panduro att ta dem ur sortimentet för de är jättebra! I pärmarna förvarar jag alla thickers och klistermärken och gnuggisar, och så snyggaste stämpelförvaringen från Tim Holtz. De monterade stämplarna ligger i en zinklåda fyndad på Clas Ohlson i somras...
Den här hyllan satt i tvättstugan när vi köpte huset, den var ganska smutsig och skabbig, men nu har den fått nytt liv i pysselrummet... Förvaringsaskar från Panduro, här har jag alla brads och annat småplock...
Underbara Expedit... den rymmer verkligen allt! Plåtförvaring från greengate och nya knoppar från indiska - samma som sitter på garderobsdörren bredvid... Här ska in nya förvaringslådor så smånigom... :)

2 kommentarer:

  1. Härligt med ett eget pysselrum. Jag har också just fått ett eftersom dottern har flyttat hemifrån. Tack för din kommentar i min blogg men jag tycker att alla kort skall ha glitterlim!

    SvaraRadera
  2. Viss är det skönt med en egen lya :-) Jag har oxå själv precis snott till mig en hörna på ovanvåningen.

    SvaraRadera