söndag 31 oktober 2010

Bidrag 3. Magdas scrapfeber

3. Tacksam

Uppdrag 3 skulle ha med ordet tacksam någonstans på LO... jag kom ganska snart på vad jag ville att den skulle handla om, men hade problem med att få med ordet tacksam... så jag skrev det runt fotona som en ram!

Fotona har jag bildbehandlat i ett program som heter poladroid där man kan göra sina foton så de ser ut som gamla polaroidfoton - man får till och med skaka dem när de framkallas! :)

Liten och stor, storebror och lillebror... jag ville också utmana mig lite själv och skriva för hand på LO... så en stor journalingruta blev det längst ned.

Här var vi också väldigt fria, inget krav på att vi skulle använda ett visst antal papper eller dekos ur tävlingskitet...

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att den här LO:n är alldeles underbar. Stilren med 2 förtjusande foton och en historia att berätta.

    kram Ingba

    SvaraRadera
  2. tack å bock :) den var faktiskt ganska känslosam att göra...

    SvaraRadera