lördag 27 juni 2009

Papperskraft mässa i Leksand

Idag startade årets Papperskraft mässa i Leksand, jag var där runt 12 snåret och det fanns mycket roligt att titta på, både demosar och scrapping material till försäljning.

Jag köpte många stansar i år, och lite nya stämplar både från hÄnglar och från greeting farm... lägger ut bilder imorgon, ikväll är det för mörkt att fotografera...

Men det var VARMT, och jag är på ett sätt glad att jag valde att inte sitta där på plats och pyssla, nu fick jag åka med familjen och bada istället, precis vad vi behövde.

Imorgon har jag blivit lovad en helpysseldag, deadline för webcropen på svensk scrapbooking är en minut i midnatt, och så måste jag ju bara prova allt nytt jag köpt idag!

Så kika in för med uppdateringar och bilder imorgon kväll...

Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar