tisdag 26 maj 2009

Utlottning hos magdas.se

Hejsan hoppsan... nu har jag inte fått något pysslat på ett tag. Fick flunsan mitt under Magdas scrapfeber, jag hann väl klart med 3 bidrag innan jag däckade ihop totalt tillsammans med maken.

Nu är det utlottning hos magdas.se kolla in deras blogg här
http://www.magdasscrapbooking.se/?p=3323

De har jättefina gardeniablommor av eget märke som vi fick stifta bekantskap med under scrapfebern, så kolla in dem!!! Och så har det kommit nya jättesöta stämplar...

Här har vi haft 2 års kalas i helgen så snart kommer det upp lite pyssel därifrån, bland annat en skylt som jag satte vid ytterdörren hemma så alla gästerna kunde njuta av födelsedagsgrisen redan innan de ringde på dörren!

1 kommentar:

  1. Men hallå där!!!

    Misstänkte visserligen att anna n kunde vara du, men pressenterar man sig inte va, hi, hi, hi.

    Herre gud, är Gabriel redan två år, satan vad tiden går fort. Alldeles för fort, snyft, tår i ögat. Va roligt att höra från dig. Jag är enormt nyfiken på erat hus, hur har det gått med renoveringar? Har du bilder någonstans, kankse på facebook?

    Jag är så trött,så trött. Jag har suttit med ett företag till sena kvällen två dar i rad, eller egentligen hela veckan, fast då inte så sent som de senaste två dagarna. Igår kom jag inte hem förren vid 12 på natten, idag känenr jag mig lätt bakis, gör ju inte saken bättre att jag fick mens i natt heller, ha, ha.

    Gnäll, gnäll!

    Hoppas allt är bra med er, hälsa familjen.

    Kram Jenny

    SvaraRadera