måndag 15 november 2010

6. Magdas scrapfeber - höstbuketten inspirerar

Och här kommer bidrag 6... vi skulle inspireras av ett vackert foto på en höstig brudbukett, mycket orange och vitt och oj så fin! Här kunde man tänka höst eller färger eller bröllop...

Jag valde att inspireras av hösten och av färgerna och hade det perfekta fotot som jag knäppte med mobilkameran när vi var vid lekplatsen för några veckor sedan...


Blommor och blad kommer från 2 olika månadskit hos Skaparlusten... märker att jag återkommer till de däringa månadskiten hela tiden :) men de är ju så bra!
Nycklarna och taggen också från samma kit och så klistrade jag fast en liten klistermärkesklocka i taggen... ribbonslide och pinsen från maya road... fåglarna är gnuggisar från basic grey som jag sedan klippte ut... den här var rolig att göra!!!

3 kommentarer:

  1. Hittade hit via denna LO på Magdas, för den är verkligen jättefin! :)

    SvaraRadera
  2. Tackar! Roligt att du tycker om den :)

    SvaraRadera
  3. Så makalöst fin... Så välarbetad, och så finstämd färgmässigt

    SvaraRadera